Gabinet Trychologiczny Sopot

(Krzywy Domek I piętro)
81-717 Sopot
tel: 58 506 64 87

Clinica CosmetologicaKażdy, kto zmaga się nadmiernym wypadaniem włosów lub łysieniem wie, że nie jest to błahy problem. Specjaliści mówią, że nie powinniśmy tracić więcej niż 100 włosów na dobę. Oczywiście, na co dzień nie liczymy wypadających włosów. Widzimy natomiast wyraźne przerzedzenie fryzury, łyse partie lub kępy pozostające w grzebieniu. W takich sytuacjach nie czekaj, reaguj od razu. Zamiast zdawać się na nieprecyzyjną diagnostykę i stosować kolejne szampony, które nie pomagają, zacznij działać skutecznie.

W naszym gabinecie w Sopocie zajmujemy się kompleksowym, profesjonalnym i nowoczesnym leczeniem wypadania włosów. Oferujemy szczegółową diagnostykę przyczyn utraty włosów oraz innowacyjne kuracje zabiegowe, dobierane indywidualnie.

Przyczyny wypadania włosów

Doskonale wiemy, że istnieje wiele przeróżnych przyczyn wypadania włosów. Bardzo często takie czynniki się kumulują lub zostają wzmocnione przez chorobę. Najpowszechniejszymi przyczynami łysienia i wypadania włosów są:

• jednostki chorobowe skóry głowy: zalicza się do nich przede wszystkim takie dolegliwości, jak: łojotokowe zapalenie skóry głowy, grzybica skóry głowy, łupież, atopowe zapalenie skóry głowy, łuszczyca,
  • łysienie bliznowaciejące: dolegliwość polegająca na tym, że mieszki włosowe zastępowane są tkanką włóknistą i kolagenem,
  • łysienie androgenowe: łysienie o podłożu genetycznym,
  • wahania hormonów: wyliczyć tu można zarówno choroby o podłożu hormonalnym, jak i przyjmowanie leków hormonalnych, ale też np. wahania hormonów w trakcie ciąży, menopauzy i okresu dojrzewania,
  • niektóre leki: najbardziej wyraźnym jest chemioterapia,
  • nieodpowiednia pielęgnacja skóry głowy i włosów,
  • palenie papierosów,
  • nagła utrata masy ciała,
  • dieta uboga w witaminy i składniki mineralne,
  • niedobory witamin i minerałów,
  • stres,
  • ogólne osłabienie organizmu,
  • zatrucia metalami ciężkimi.

Istnieje wiele zróżnicowanych przyczyn, które mogą wpływać na wypadanie włosów. W niektórych przypadkach kompleksowa walka z tą dolegliwością wymaga współpracy kilku specjalistów. Dlatego gabinet trychologiczny w Sopocie współpracuje ściśle z Centrum Zdrowia Lifemedica, Clinica Dermatologica oraz Clinica Cosmetologica.

Zacznijmy od precyzyjnej diagnostyki!

Chcąc podjąć skuteczne leczenie przyczyn wypadania włosów, najpierw trzeba dokładnie poznać owe przyczyny. W naszej placówce nie ma mowy o działaniu na oślep. W ramach pierwszej wizyty wykonujemy kompleksowe badania.

Przeprowadza je kosmetolog trycholog, a więc osoba specjalizująca się w wypadaniu włosów oraz chorobach skóry głowy. Pierwszym krokiem jest szczegółowy wywiad z pacjentem, któremu może zostać zalecone wykonanie badań krwi przed następnym spotkaniem.

Druga część obejmuje wykonanie dwóch badań:

• Trichoskopia: jest to badanie polegające na obejrzeniu skóry głowy oraz włosów na powiększeniu, za pomocą dermatoskopu. Jednocześnie kosmetolog wykonuje około 4 zdjęć, które to wysłane zostają do analizy laboratoryjnej,
  • Trichogram: podczas tego badania kosmetolog pobiera 50 – 100 włosów razem z cebulkami. Próbki zostają również wysłane do laboratorium i tam poddane analizie..

Po około 4 tygodniach gotowe są wyniki z Trichoskopii i Trichogramu. W tym czasie pacjent powinien wykonać badania krwi, jeżeli został o to poproszony. Z kompletem rezultatów badań udaje się na drugą wizytę. Taki pełen obraz umożliwia trychologowi dobranie najlepszego zabiegu i ustalenie planu leczenia. Jeżeli nastąpi taka potrzeba, pacjent może zostać pokierowany na dodatkowe konsultacje do lekarza trychologa lub innego specjalisty, np. endokrynologa.

Efektywne leczenie wypadania włosów

W naszym gabinecie w Sopocie bazujemy na najnowocześniejszych metodach walki z wypadającymi włosami. Mowa tu o nowatorskich, specjalistycznych zabiegach, które sprawdzają się w walce z łysieniem różnego typu.

Mezoterapia

Jedną z najbardziej tradycyjnych metod jest mezoterapia. Wyróżnić można tu mezoterapię igłową, mikroigłową oraz bezigłową. Wszystkie te zabiegi polegają na podaniu odpowiedniej substacji do głębszych warstw skóry.

Doskonałe rezultaty otrzymuje się poprzez podanie osocza bogatopłytkowego podczas mezoterapii. Zabieg zaczyna się od pobrania od pacjenta krwi, która następnie umieszczana jest w wirówce, co umożliwia pozyskanie osocza. Następnie może być ono podane zarówno podczas mezoterapii igłowej, mikroigłowej, jak i bezigłowej.

Ciekawą propozycją jest również substancja kortykosteroid, który stosuje się w szczególności przy łysieniu plackowatym, ale też w łysieniu bliznowaciejącym. Kortykosteroid można podawać podczas mezoterapii igłowej, mikroigłowej oraz bezigłowej.

Mezoterapia igłowa

Metoda igłowa jest najbardziej klasycznym typem mezoterapii. Polega na podawaniu substancji czynnej za pomocy specjalnej igły – kaniuli. Zazwyczaj wykonywanych jest kilka wkłuć, a zabieg należy powtórzyć 4 – 8 razy, co 7 dni.

Dermapen / Mezopen - mezoterapia mikroigłowa

Urządzenie Dermapen/Mezopen posiada główkę pokrytą mnóstwem mikroigiełek, za pomocą których podaje się odpowiednią substancję czynną. Głębokość ich działania można kontrolować, co daje możliwość dostosowania zabiegów do indywidualnych potrzeb. Cała procedura jest bezpieczna i bezbolesna. Najczęściej przeprowadza się 8 zabiegów, co około 7 dni.

Dermojet - mezoterapia bezigłowa

Do wykonywania mezoterapii bezigłowej służy urządzenie Dermojet. Za pomocą urządzenia należy najpierw pobrać odpowiednią ilość substancji, a następnie wprowadzić do skóry. Zabiegi są skuteczne, bezpieczne i bezbolesne.

Karboksyterapia

W przypadku wypadających włosów można wykonać zabiegi Karboksyterapii. Zabieg polega na podaniu śródskórnie lub podskórnie dwutlenku węgla. W rezultacie rozszerzają się naczynka krwionośne, pojawiają nowe, a także dochodzi do odnowy komórkowej. Najczęściej wykonuje się od 4 do 8 zabiegów.

Kriomasaż Cryo-S

Kriomasaż Cryo-S polega na wykorzystaniu krioterapii, a więc działania zimnem. Podczas zabiegu za pomocą podtlenku azotu znacznie obniża się temperaturę tkanek. W efekcie dochodzi do odnowy biologicznej oraz pobudzenia krążenia krwi i limfy. Kriomasaż Cryo-S stosuje się przede wszystkim w walce z łysieniem plackowatym.

Dr.CYJ Hair Filler

Peptydowa Terapia Włosów, Dr.Cyj Hair Filler, to zabieg polegający na wstrzykiwaniu koktajlu odżywczegu na bazie siedmiu peptydów i kwasu hialuronowego. Zazwyczaj pełna terapia obejmuje 4 zabiegi, wykonywane co 2 tygodnie oraz jeden zabieg przypominający, po 6 miesiącach.

Terapia UVA/UVB/PUVA

Ostatnią propozycją jest terapia na bazie promieniowania UV. Pierwszym etapem jest podanie (wewnętrzne lub zewnętrzne) psoralenów – substancji uwrażliwiających na działanie światła. Następnie skóra głowy naświetlana jest promieniami UVA i UVB. Do uzyskania satysfakcjonujących efektów konieczne są 3 wizyty w tygodniu, przy czym cała kuracja trwa od 6 tygodni do kilku miesięcy.

Jak przygotować się do pierwszej wizyty?

Podczas pierwszej wizyty kosmetolog trycholog przeprowadza wywiad z pacjentem oraz wykonuje badania Trichogram i Trichoskopię. Trzy dni przed taką wizytą nie należy myć włosów, a także warto zadbać o to, aby nie wykonywać intensywnych zabiegów, jak na przykład farbowanie i trwała ondulacja. Jeżeli na którejś z kolejnych wizyt będzie planowany zabieg, wymagający wcześniejszych przygotowań, kosmetolog trycholog lub lekarz trycholog nas o tym poinformują.

Kto powinien udać się do trychologa?

Gabinet trychologiczny w Sopocie to miejsce stworzone z myślą o wszystkich osób, które walczą z wypadaniem włosów. W takim gabinecie otrzymamy pomoc w związku z nadmierną utratą włosów, która związana jest między innymi z takimi problemami:

• łysienie plackowate,
  • łysienie androgenowe,
  • łysienie polekowe,
  • łysienie bliznowaciejące,
  • łojotokowe zapalenie skóry głowy,
  • grzybica skóry głowy,
  • łupież,
  • atopowe zapalenie skóry głowy,
  • łuszczyca skóry głowy.

Przeciwwskazania do wykonywania zabiegów

Większość specjalistycznych zabiegów ma pewne przeciwwskazania. Nie występują one w przypadku metod diagnostyki - Trychologii i Trichoskopii. Przed wykonaniem dalszych, innych zabiegów, kosmetolog lub lekarz wezmą pod uwagę wszelkie przeciwwskazania, dostosowując do naszych potrzeb plan kuracji.

Trycholog Sopot - opinie

• Weronika
    Jestem zachwycona! Świetne podejście do pacjenta, szczegółowe badania, nowoczesne zabiegi… Ale najważniejsze, że są efekty! Widać, że tutaj najważniejszy jest pacjent, do każdego podchodzi się indywidualnie, poświęca tyle czasu, ile potrzeba. Ja poleciłabym ten gabinet trychologiczny w Sopocie każdemu, kto ma problem z wypadającymi włosami
    Weronika
  • Iza
    Polecam serdecznie odwiedzenie tej placówki wszystkim osobom, które mają problem z łysieniem i wypadaniem włosów. Dostałam profesjonalną pomoc i jestem zachwycona efektami. W ogóle cała klinika wypada na ogromny plus. Panuje bardzo przyjazna atmosfera, a jednocześnie panie kosmetolożki są niesamowicie profesjonalne, bardzo uważne, udzielają wszelkich informacji. Naprawdę polecam
    Iza
  • Maciej
    Niesamowite, jak szybko udało się zahamować łysienie. Bardzo długo z nim walczyłem, chodziłem do różnych dermatologów, ale to wszystko nic nie dawało. Lekarze zlecali kolejne badania, ale wszystkie wyniki były bardzo dobre. Wydawało się, że nic nie da się zrobić, ale usłyszałem o takiej specjalizacji jak trychologia i postanowiłem sprawdzić gabinet w Sopocie. Już na początku byłem pod wrażeniem tego, jak szczegółowa jest diagnostyka. Potem została wdrożona Karboksyterapia i już od dawna obserwuję, jak włosów jest coraz więcej!
    Maciej
  • Małgorzata
    Dopiero zabiegi mezoterapii osoczem pomogły mi powstrzymać bardzo mocne wypadanie włosów. Minął już rok, włosy nie wypadają, wręcz jest ich coraz więcej, są gęstsze i mocniejsze. A pomyśleć, że właśnie ponad rok temu myślałam, że zupełnie pozbędę się włosów i będę łysa! Serdecznie polecam zabiegi i cały program diagnostyki. Super, że można to wszystko zrobić w jednym miejscu
    Małgorzata